You are here

Nowy konkurs - "Gdzie jest Carex"?

Kategorie

1 września 2016 roku marka Carex rozpoczyna dwumiesięczną promocję konsumencką „Gdzie jest Carex?”. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a jej celem jest edukacja najmłodszych w zakresie właściwej higieny dłoni – szczególnie ważnej
w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowych zachorowań. W okresie trwania promocji na wariantach dziecięcych mydeł Carex w punktach sprzedaży w całej Polsce pojawią się bohaterowie kinowego hitu Disney/Pixar „Gdzie jest Dory”, który wkrótce ukaże się na DVD i Blu-Ray.

Na potrzeby akcji w punktach sprzedaży w całym kraju pojawi się specjalna edycja wariantów dziecięcych antybakteryjnych mydeł Carex, oznaczonych promocyjnymi nakładkami i naklejkami z filmowymi postaciami. Do mydeł do rąk o pojemności 250ml, będą dołączone gratisowe zmywalne tatuaże oraz naklejki z bohaterami filmu Disney/Pixar „Gdzie jest Dory”

Akcji „Gdzie jest Carex?”, realizowanej we współpracy z The Walt Disney Company Polska, towarzyszy  konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolny wariant mydła dla dzieci Carex, zarejestrować paragon na stronie www.carex.pl oraz wykonać proste zadanie konkursowe, polegające na przesłaniu zdjęcia ilustrującego hasło „Brudne dziecko, to szczęśliwe dziecko”.

Luksja Care Pro Men z brązem "Pereł Rynku Kosmetycznego 2016"!

Nowa linia żeli pod prysznic dla mężczyzn Luksja Care Pro Men została nagrodzona brązem w prestiżowym plebiscycie Pereł Rynku Kosmetycznego 2016. Jury nagrodziło najnowszy produkt marki Luksja w kategorii "Kosmetyki do kąpieli i pod prysznic".

Read More...

Mleczka Luksja Care Pro nagrodzone tytułem SUPER PRODUKT 2015 magazynu "Mam Dziecko"!

Linia mleczek pod prysznic Luksja Care Pro została wyróżniona prestiżową nagrodą SUPER PRODUKT 2015 magazynu dla rodziców "Mam Dziecko" w kategorii Kosmetyki dla Mam! Uroczyste wręczenie nagród odbyło się w styczniu 2016 w Warszawie.

Read More...

Rusza konkurs dla konsumentów Luksja

1 października 2016 roku marka Luksja rozpoczyna dwumiesięczną promocję konsumencką „Zagraj mecz z Michałem Winiarskim”. 

Read More...