You are here

Rusza konkurs dla konsumentów Luksja

Kategorie

1 października 2016 roku marka Luksja rozpoczyna dwumiesięczną promocję konsumencką „Zagraj mecz z Michałem Winiarskim”. 

Na potrzeby akcji w punktach sprzedaży w całym kraju pojawi się specjalna edycja wariantów żeli pod prysznic z Luksja Care Pro, oznaczonych promocyjnymi nakładkami. 

Główną nagrodą jest możliwość gry w meczu z Ambasadorem Marki Luksja - Michałem Winiarskim. Do wygrania są także piłki z autografem Michała WIniarskiego oraz zestawy kosmetyków Luksja. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dwa dowolne żele pod prysznic marki Luksja, w tym przynajmniej jedej męski, zarejestrować paragon na stronie www.luksja.pl oraz wykonać proste zadanie konkursowe, polegające na odpowiedzi na pytanie "Dlaczego to właśnie Ty powinieneś zagrać mecz z Michałem Winiarskim".

Poczuj, jak pachnie czystość. Nowości od Morning Fresh.

Poczuj, jak pachnie czystość.

Marka Morning Fresh wprowadziła właśnie na rynek uniwersalne, zapachowe proszki do prania oraz skoncentrowane płyny do płukania tkanin.

Proszki do prania

Dostępne w 2 niepowtarzalnych wariantach zapachowych:

Read More...

Luksja wprowadza odświeżone warianty mydeł w kostce Care Pro

Od sierpnia w sklepach znaleźć można odświeżone wersje mydeł w kostce Care Pro. 3 warianty: Argan, Aloe oraz Silk zyskały nową, atrakcyjną szatę graficzną – z elementami złoceń. Jednocześnie mydła oferują niezmiennie wysoką jakość i walory myjące.

Read More...

Hipoalergiczne mydła w płynie Luksja HypoAllergenic 400/450 ml już dostępne!

Hipoalergicznych mydeł do rąk, twarzy i ciała Luksja HypoAllergenic w pompce 450 ml oraz opakowaniach uzupełniających 400 ml szukaj w sklepach handlu nowoczesnego oraz wybranych sklepach tradycyjnych na terenie całego kraju!

Read More...