You are here

Rusza konkurs dla konsumentów Luksja

Kategorie

1 października 2016 roku marka Luksja rozpoczyna dwumiesięczną promocję konsumencką „Zagraj mecz z Michałem Winiarskim”. 

Na potrzeby akcji w punktach sprzedaży w całym kraju pojawi się specjalna edycja wariantów żeli pod prysznic z Luksja Care Pro, oznaczonych promocyjnymi nakładkami. 

Główną nagrodą jest możliwość gry w meczu z Ambasadorem Marki Luksja - Michałem Winiarskim. Do wygrania są także piłki z autografem Michała WIniarskiego oraz zestawy kosmetyków Luksja. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dwa dowolne żele pod prysznic marki Luksja, w tym przynajmniej jedej męski, zarejestrować paragon na stronie www.luksja.pl oraz wykonać proste zadanie konkursowe, polegające na odpowiedzi na pytanie "Dlaczego to właśnie Ty powinieneś zagrać mecz z Michałem Winiarskim".

Mleczka Luksja Care Pro nagrodzone tytułem SUPER PRODUKT 2015 magazynu "Mam Dziecko"!

Linia mleczek pod prysznic Luksja Care Pro została wyróżniona prestiżową nagrodą SUPER PRODUKT 2015 magazynu dla rodziców "Mam Dziecko" w kategorii Kosmetyki dla Mam! Uroczyste wręczenie nagród odbyło się w styczniu 2016 w Warszawie.

Read More...

Hipoalergiczne mydła w płynie Luksja HypoAllergenic 400/450 ml już dostępne!

Hipoalergicznych mydeł do rąk, twarzy i ciała Luksja HypoAllergenic w pompce 450 ml oraz opakowaniach uzupełniających 400 ml szukaj w sklepach handlu nowoczesnego oraz wybranych sklepach tradycyjnych na terenie całego kraju!

Read More...

Nowa linia żeli pod prysznic dla mężczyzn Luksja Care Pro Men!

Od początku marca Luksja wprowadziła linię żeli pod prysznic Care Pro Men. Cztery świeże, męskie warianty - Fresh, Sport, Energy oraz Sensitive pozwolą poszerzyć grupę docelową użytkowników marki.

Read More...