You are here

Rusza konkurs dla konsumentów Luksja

Kategorie

1 października 2016 roku marka Luksja rozpoczyna dwumiesięczną promocję konsumencką „Zagraj mecz z Michałem Winiarskim”. 

Na potrzeby akcji w punktach sprzedaży w całym kraju pojawi się specjalna edycja wariantów żeli pod prysznic z Luksja Care Pro, oznaczonych promocyjnymi nakładkami. 

Główną nagrodą jest możliwość gry w meczu z Ambasadorem Marki Luksja - Michałem Winiarskim. Do wygrania są także piłki z autografem Michała WIniarskiego oraz zestawy kosmetyków Luksja. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dwa dowolne żele pod prysznic marki Luksja, w tym przynajmniej jedej męski, zarejestrować paragon na stronie www.luksja.pl oraz wykonać proste zadanie konkursowe, polegające na odpowiedzi na pytanie "Dlaczego to właśnie Ty powinieneś zagrać mecz z Michałem Winiarskim".

Płyn do mycia naczyń Morning Fresh teraz w ekonomicznym opakowaniu uzupełniającym 900 ml!

NOWOŚĆ! Płyn do mycia naczyń Morning Fresh teraz dostępny w dużym, ekonomicznym opakowaniu o pojemności 900 ml. Produktów szukaj w sklepach TESCO i wybranych sklepach handlu tradycyjnego.

Read More...

Luksja Care Pro Men z brązem "Pereł Rynku Kosmetycznego 2016"!

Nowa linia żeli pod prysznic dla mężczyzn Luksja Care Pro Men została nagrodzona brązem w prestiżowym plebiscycie Pereł Rynku Kosmetycznego 2016. Jury nagrodziło najnowszy produkt marki Luksja w kategorii "Kosmetyki do kąpieli i pod prysznic".

Read More...

Nowy konkurs - "Gdzie jest Carex"?

1 września 2016 roku marka Carex rozpoczyna dwumiesięczną promocję konsumencką „Gdzie jest Carex?”. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a jej celem jest edukacja najmłodszych w zakresie właściwej higieny dłoni – szczególnie ważnej

Read More...